18 januari

har väl inte varit expert på att blogga idag, har ju varit i skolan! Hade förväntat mig en förmanshelg nu i helgen (agera chef i skolans laggård med ca 3 ettor) men personalen tyckte inte jag var lämpad för det, då jag även fått foglossning nu också. Känns faktiskt lite skönt!! då kan jag spendera hela helgen med att vi faktiskt flyttar till trossnäs! :)

påtal om trossnäs så har min lärare i mjölk & nötkursen hjälpt mig så jag får göra praktiken där istället för på skolan! vilket är kanonis!!! :D jag och min lärare chriss (kvinna, hehe) ska åka dit på torsdag och planera lite :)

imorgon ska jag på ett möte med mina mentorer och rektorn angående mina studier, ska bli jätte skönt att få ordna upp allting! :) Har faktiskt inte så mycket mer att säga idag. faktiskt.

är sjukt trött på skolan. tack o hej.

Kommentarer
Postat av: angelica

du är inte ensam om att vara på skolan, men snart är det över!

du har ju dessutom snart en liten som kan påminna dig om att det är värt att kämpa sista tiden :)

<3

2011-01-18 @ 20:45:54

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0