♥ två år ♥

idag mina vänner, var det hela två år sen jag och M satt och slängde varandras tungor i varandras munnar i en röd Opel Cadette på parkeringen i munkfors där lasse stefanz skulle spela! :) <3 haha, så fult det låter! Men det var faktiskt så det hände. typ iallafall!

jag hade i sorg från mitt förra förhållande festat mycket med M, i flera flera veckor innan vi blev tsm.. Sen var vi ju påväg till Lasse Stefanz i munkfors! Vi förfestade hos en av Ms kompisar, och där sörrni, skulle vi gå in till datorn och byta låt! Vi satt i en fåtölj som var framför datorn, jag satt i hans knä :) jag lutade mig mot honom, och han vände ansiktet mot mig. Och precis som på film sneglade vi på varandras munnar och sen kysstes vi :D en hel fjärils-svärm hade dampanfall i min mage! ååååh sån härlig känsla!

Jag minns att jag några dagar efteråt fick ett sms av min nyblivne pojkvän. Det stod att den kvällen, den studen vi satt i fåtöljen där.. var det lyckligaste studen han någonsin varit med om ♥ Han var en riktig romantiker där ;)

jag älskar min Mikael Fransson så hemskt mycket, så att jag ibland tar det förgivet! Jag kan vara riktigt elak, och inte riktigt förstå vart detta kan leda mig. Men nu har jag stannat upp och funderat. Han är den blivande pappan till mitt.. nej, VÅRT barn. Jag behöver honom, både för den sakens skull och för min egna. Jag behöver min Mikael för att överleva, för att kunna andas. Han är min kung, jag dyrkar honom! Han är det bästa jag har ♥ Man ska aldrig ta kärlek förgivet.. Aldrig någonsin! min kung.. ♥


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0