tiden går långsamt..

.. när man sitter i skolan! Dock har dagen gått relativt fort, men inte nu, inte när jag väntar på att min man ska sluta så att vi kan åka hem!

Har ju tjatat om detta nationella svenska muntliga anförandet som jag fått göra idag! (har fått ett två år gammalt prov pga graviditeten, föder rätt nära inpå nationella). Jag hade temat "saga & sanning", pratade om otrohet!
Jag fick VG! :O helt ultracoolt! Min lärare sa att det faktiskt var svårt att ta sig upp dit på det riktiga nationella, vilket jag blev glatt överraskad över! Så nu har iallafall en stor fet ryggsäck släpts från mina axlar.. då har vi bara sisådär 17 kvar -.-''

Har en inlämningsuppgift till samhällen som ska vara inne imorgon, blev dock klar med den för ca 20 minuter sen! känns också skönt! Vill göra ett prov imorgon, får se om jag får göra det, inte säkert! Ja.. det är så jävla mycket som ska göras nu!!!

Har 2 inlämningar i religion (1 som är sen), 1 novell jag måste skriva klart (jag suger på sånt), två hemtentor, en JÄTTE massiv besättningsstudie. MITT FUCKING JÄVLA UF FÖRETAG!!! :'(
Och när jag var inne och pratade med läraren som har UF, kändes det som att jag fick skit :S för att jag inte kommit och pratat med honom förns NU! men och ??? det går inte att göra nåt åt saken, jag kommer NU och jag vill inte höra skit, jag vill ha hjälp så att jag iallafall blir godkänd! ÅH!! man ska inte göra sådär mot gravida kvinnor för jag var SÅ nära på att gråta ._. ärligt talat...

Jag har fruktansvärt ont i halsen, revben och rygg och just nu bara stormhatar jag skolan, vill aldrig mer se skiten. Imorn går jag halva dagen, sen ska jag till BM. Sen är det faktiskt lov, men who cares, det kommer ändå vara AS tråkigt. Förutom att jag fyller år nästa söndag :3 19 bast!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Detta klarar du! De kommer bli ganska lugna veckor framöver så du kommer nog hinna klart med allt innan studenten ändå :)

2011-02-24 @ 16:03:19

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0