sportlov

ja, mina kära friska vänner! Det är ju faktiskt sportlov. Jag har inte direkt fått någon bra början på den, men vid lunchtid idag kom min älskling hem med alvedon, c-vitamin, nässpray och halstabletter till mig! nu känner jag mig lite piggare iallafall! dock har jag ingen röst, men det kommer väl tillbaka såsmåningom! :)

Jag har bloggtorka i huvudet verkligen.. Inget vettigt att säga, för inget vettigt händer. Älsklingen bad om lov förut om att få åka upp till Högboda redan ikväll (han ska dit imorn annars o jaga lodjur, han och tanja) för Victor (grannen) ville det. Dom skulle ha grabbkväll med öl osv! Jag sa att jag klarar mig nog, jag har ju mina läkemedel här, och vill han gärna åka upp ikväll får han göra det :) tråkigt för min del, speciellt när jag sover så jävla dåligt om nätterna, men det får jag leva med! Jag kommer kräva honom hemma så mycket när bebisen kommer..

Puss på er alla mina läsare! hoppas ni fortfarande är pigga och krya ^^ 


(bilden är tagen vecka 30 eller nåt sånt)

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Har du också Sportlov? Så himla skönt!

2011-02-28 @ 17:33:58
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tjenare, allt bra idag med dig? :)

2011-02-28 @ 17:34:50
URL: http://styleformen.spotlife.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0