sjuklingar :(

dagen innan sportlov är det idag, jajjemen. Och både jag och mitt största hjärta ligger hemma och degar i soffan!!
Jag har varit små-öm i halsen sen i förrgår men inte brytt mig om det direkt, förns igårkväll. Det bränner och svider samtidigt.. Inatt har jag sovit hur dåligt som helst för jag inte vetat hur jag skulle andas för att det skulle kännas bra!!

och ni kanske minns att mikael hade en kompis här o pluggade, och han bjöd på pizza?? Jag och ms kompis käkade bea-sås till pizzan och stackars mikael tog kebabsås. nåt var RIKTIGT fel på kebabsåsen, så min älskling blev matförgiftad igår och spydde.. Han ville alltså också vara hemma och vila idag, vilket jag faktiskt förstår!! tur att han mår bättre nu iallafall! Är sjukt rädd för magsjukan, eller snarare SPYsjukan. Väntar helst tills det är dags för dagisbacillerna att invadera vårt hus..

barnmorskan senare idag, vi hörs efter det! :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0