rally sweden '11

lovade ju somsagt lite rallybilder, men antar att dom flesta inte är ett DUGG intresserade av denna motorsport :P
Vi hade en helt okej rally dag :) vädret var inte riktigt med oss på morgonen men det sprack upp mot andra omgången! brasan hade vi absolut inte tur med denna gång, då de mesta trädena i skogen var jätte blöta/sura -.-

och tyvärr kom vi bara iväg en dag detta år :( det får vi ta igen till rally '12, med barnvakt :D 




två stycken kofångare hade lyckan att lossna precis där vi satt! :D en stänkskärm också! minns dock inte vilka bilar dessa tillhörde..



Bilder på bilar tror jag att jag skippar att slänga upp! dels för att jag inte fick några bra bilder, och för att jag antar att ni inte är så intresserade ;)
Rallydagen spenderades med; Samuel, Äwa, Mikael, Fredrik, Anders & Daniel :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0