onödig dag!

Idag har vi varit på studiebesök heeeela dagen! i karlskoga, haha. Skönt att jag och camilla fick åka bilen hem ;) vi lunchade på en restaurang och jag käkade ceasarsallad, mycket gott! :) nu återstår resten av dagen till PLUGG! för jag har nationella muntligt anförande imorgon i svenska :( Och mikael ska tydligen ha slumberparty här inatt haha! Mikael har teoretiskt prov i sprutcertifikat imorgon ;D växtskyddsmedels-certifikat! vilket egentligen är totalt onödigt eftersom gården han jobbar på är ekologisk :P haha!

Nathalie o Bebis!
Hej! Min bebis trycker också bara på högersidan och är bara några dagar efter dig i graviditeten! =) Undrar varför ska du på ultraljud igen? Ska ni kolla könet? =)

svar: Hej nathalie! spec.läkaren ville kolla så att bebisen växt ordentligt överallt, pga min sjukdom och mediciner som jag äter! :) könet ska vi inte titta denna gången heller, eftersom min sambo inte vill det :( hihi. Men vi gissar pojke!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie o Bebis!

Okej! Jag vill också kolla igen! bästa dagen hittils =)

2011-02-24 @ 16:23:16

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0