mitt ♥

åh, galen bebis i magen är vad jag har just nu! <3 gör nästan ont :p söting! ♥

Fick detsutom en kommentar angående facebook eller så! någon stans att ta kontakt med mig på :) Jag är nog den ända som heter Erika Nevalainen i sverige (hoppas jag) så sök det på facebook så ska jag komma upp :D Vill ni söka vänförfrågan, skriv gärna i förfrågan att du är bloggläsare/ungmamma eller något sådant, så jag inte nekar ^^  Bilddagboken använder jag faktiskt inte längre! Men finns på www.blimamma.se med namnet neeevalainen :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så du är gravid? Grattis! =)

2011-02-08 @ 16:25:11
URL: http://danielkl.com
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av underbara filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss både via Facebook och Bloglovin'! Ha en kanondag med massor av filmtittande! :)

2011-02-08 @ 16:27:30
URL: http://www.filmster.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0