magen vecka 30+3

hej halloooo! Självklart ska det komma en magbild denna veckan också! vecka 31.. fyfan. om 7 veckor kan bebis komma närsom :| och jag får sån panik över att vi inte har allt hemma ännu.... 






Tänkte dra med dagens historia också! bara för att få det överstökat ;) jag vaknade med mikael imorse (han har jobbat hela dagen) alltså klockan 8, gick upp sakta men säkert, käkade frukost för att sedan hålla honom sällskap som han ville :) han fodrade nämligen själv idag för första gången! mesigt kan det låta, men att åka med den fodervagnen på DET foderbordet. Det är PRECIS så att traktor+fodervagn får plats. Hemskt nervös var jag!! Men det gick som tur var bra! :)

Igår kom det två små tjurkalvar också! Kvigorna har börjat kalva ett par dagar för tidigt! så söta är dom! :) ska se om jag kan få nån bra bild imorgon! En av korna ute i ligghallen kalvade idag också, som vi tog in i en box eftersom det är så kallt ute! Vi ställde detsutom in en ko som hade tendens till att kalva vääääldigt snart! 

Jag har varit sjukt avundsjuk på alla hästägare idag iallafall.. för det har varit så hiiiimla fint väder! vi har ju ridhus här också, PLUS att paddocken var plogad! <3 helt underbart hade det varit med en liten gosse hemma! 

Har förövrigt GRYMT ont i kroppen nu efter gårdagens och dagens bravader! men skam den som ger sig, jag måste hålla mig så aktiv som möjligt!! Vill inte begräns mig nu när jag börjar bli större, även om det känns som att jag bara vill gräva ett hål och lägga mig i, och aldrig komma därifrån! har detsutom fått totalt hjärnstopp. så om jag nu glömmer nåt får jag väl uppdatera om det imorn! Imorn kommer det rallybilder också, haha. Jag orkar verkligen inte idag!!!!! Puuuuuuusss på er!

Kommentarer
Postat av: Angelika Gravid i vecka32

Fina magbilder :)

2011-02-13 @ 01:19:52
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0