lyckan är påväg!

blää. dom senaste dagarna har jag varit totalt jävla död, helt jätte extremt trött!!
tyckte därför det var lite läskigt att jag fick detta meddelande när jag gjorde "spåkulan" på facebook :P

"God afton Erika, Det finns en mening med det du går igenom. Håll ut. Lyckan är på väg."

lite småcoolt va? :D

Linda:
Varför ska du till spec. MVC?


svar: Hej linda! jag skulle till spec för att jag har en kronisk sjukdom och vi skulle diskutera lite olika saker och så :) Det gick som sagt jätte bra och jag kommer att få föda vaginalt, som jag önskat! vill tyvärr inte gå in ingående vilken den exakta anledningen var att jag var där. Men det har med min sjukdom att göra :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0