lyckad kväll trots allt!

ja, som ni vet var jag ganska så irriterad/ledsen igår, men det blev en rätt bra kväll ändå men tillochmed en present hit och dit!
vi fick två jäätte söta kaffekoppar med motiv av nalle puh, moderna skitsnygga! ser inte ut som sånadära barnmuggar lixom. dom är jätte fina :)
En fönsterlampa fick vi, blommor, skärbrädor i trä! :)

När alla gäster kommit så gjordes sallader som blev sjuukt goda, haha. Tog två stora portioner och sen efter ett tag självklart fika. Fika är ju det godaste, eller hur??
Jag hade ju bakat "romantisk kladdkaka" men tips ifrån min klasskamrat Camilla, och det blev verkligen som hon sa! Den smakar EXAKT som den man köper, så sjukt god! Ska nog baka en till idag ^^
den finns på tastelines hemsida, och heter typ "romantisk dajmkladdkaka" eller nåt sånt...

när alla hade åkt skulle min man självklart ha lite efterkalas med våra grabbgrannar! jag satt uppe en stund med dom, men bebis kickade så himla hårt när jag satt upp och ögonen ramlade nästan ur, så jag gick och la mig!

Förresten! Har jag nämnt att mikael ÄNTLIGEN fått skjuta tanjas första hare? :) åhjo! Vår duktiga fia!! idag ska dom ut igen! Bjuder på en bild ifrån det tillfället istället, har inga bilder från igår, men kanske får tag på det senare! tjöözz.

victor, hare, mikael & tanja :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0