hokus pokus!

hokus pokus jajjemen! Igår blev jag spådd sörrni :) att jag kommer få en liten pojke!! De mesta pekar ju faktiskt åt att det blir en pojke, så jag kommer bli VÄLDIGT förvånad om det kikar ut en liten tös, men visst är hon lika välkommen för det! ^^ självklart kör vi fortfarande på neutrala köp av kläder osv, haha! Man ska inte våga chansa i onödan! 

förövrigt då.. jo, bebis lever loppan! :)
Fick en kommentar häromdagen som var från "anonym", den kommenterade på mitt inlägg om vecka 30, där jag hade skrivit "titta så stor bebis är, så himla häftigt", och kommentaren var "inte lika häftigt när den STOOORA bebisen ska ut :P" typ.
vem är du? haha

jag vet inte ritkigt om jag håller med, samtidigt som jag faktiskt gör det! Det är väl inte så roligt och krysta ut en 3 kilos klump, men isåfall undrar jag varför dom flesta säger att det är det hääääftigaste dom någonsin varit med om och skulle kunna göra det igen!
Min mentor jag hade i årskurs ett tycker det är jätte spännande att jag ska ha barn och igår sa hon "jag skulle kunna föda barn varje daag!! bara jag slapp vara gravid" haha.

Har fått ett litet paket idag förresten ^^ men det får ni se senare! nu ska jag vänta på att min trötta älskling ska komma hem, som varit chaufför hela natten, samt börjat sitt arbetspass klockan 6 imorse! stackarn <3

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Haha, bra sagt av din mentor. Nu har ju inte jag fött barn ännu men jag känner nog redan likadant.. :D

2011-02-05 @ 11:11:32
URL: http://Honningdal.blogspot.com
Postat av: Natalie & Bella

Ha ha, jag var lika säker på att jag skulle få en pojk! Så inställd på det att jag trodde min gubbe ljög för mig när han sa att det var en tös på förlossningen ;-)

2011-02-05 @ 11:18:10
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Angel.L92 Mamma till Milja!

Hej :).. kom in på din blogg nu för första gången och tycker den värkar intressant ;) ja den blir ett bokmärke på min dator iaf :P. Och det om att föda barn, JA DET ÄR SÅ GRYMT JÄVLA HÄFTIGT!! jag sa redan samma dag som min dotter föddes, bara en timma efter att detta skulle jag göra om och det snart! klarade förslossningen helt utan smärtlindring och ut kom det vackraste lilla varelsen i världen! Min dotter!!!!! :) jag hejjar på dig! :).. du har ingen facebook som man kan bli än på eler? eller bilddagboken :)

2011-02-08 @ 07:50:11

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0