hiss eller diss!



oj! detta var länge sen, men tänkte slänga in ett sånt här litet inlägg innan jag och bebis ska nanna ;)
Jag blev nämligen tipsad om en SUVERÄN bildredigeringshemsida av M's lillebror! :) mycket bra program för de som inte har Photoshop hemma (som jag dårå, har bara det hemma hos mamma) men som ändå vill piffa till sina bilder! Det är jätte mycket gratis om man nu inte skulle vilja köpa sig Premium! Men jag klarar mig finfint på det som är gratis! :) testa gärna!
www.picnik.com


den här är gjord hos picnik.com! haha, lite snab!bt sådär. Men det är ju rätt nice för ett gratisprogram aighT?? Har detsutom iochmed detta kommit fram till att jag ska nog vara mörkhårig. Det får bli efter amning osv, när man tappat klart håret

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0