god morgon

trevlig morgon på er alla ni som väljer bloggar vid frukosten istället för morgontidningen ;)
idag är det torsdag om jag inte minns fel, vilket innebär att det faktiskt är fredag redan imorgon! Dom flesta ska väl på Lillerudskalaset kan jag anta, vissa ska bara åka hem och ha det skönt! Mikael har förmanshelg i laggårn på skolan, och jag ska bara vara hemma och må gott :) försöka komma upp till ridhuset med Tanja och Ruffa! då får man inte glömma kameran!

Hoppas dagen kommer bjuda på massa roliga saker, men jag tvivlar inte :)
Här bjuder jag på en mysig morgonbild, min jätte söta navel som numera fungerar lite som en kompass, visar vilken riktning jag ska gå! haha <3


Ha en bra allihopa! Glöm inte att ni är oslagbara :)

Kommentarer
Postat av: stina

hihi kompass det va det bästa ja hört! Hade oxå en söt liten kompass med första barnet, denna gång är kompassen mkt mer utstående haha :P

2011-02-03 @ 13:47:29
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0