goa klasskamrater!

jag måste få erkänna lite för mig själv, att så roligt som jag har i skolan nu har jag inte haft på länge! :) Varje dag skrattar jag så jag nästan kiknar! Ni är sjukt underbara människor :D
Inte nog med det, ni stöttar mig och min graviditet och har inga fåniga/dumma kommentarer om den, men även om ni skulle ha det så hade jag säkert redan hört dom, för så ärliga är ni!

här är lite presenter som jag har fått :D Bodyn, till mitt åh så älskade könlösa barn har jag fått av Ida! Och dom söta sockorna har faktiskt Camilla herself stickat åt oss! ^^




Tack på er era godingar :D ni gör skolan ROLIG!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0