en simpel lördag

en helt simpel lördag har jag haft :) Min alldeles för utmattad karl ligger och sover i soffan bredvid mig, han är så jävla fin <3 hunden är kvällsrastad och melodifestivalen suger :( jätte trist!
Jag är RÄTT så godissugen, men tänkte försöka ta oss till affären under M's lunchrast imorgon, vi måste ändå ha mjölk.

Idag har det varit väääldigt skönt väder ute, så jag greppade kameran och promenerade ner till korna i ligghallen :) så mysiga!! ^^ ännu mysigare blir det snart när kvigorna börjar kalva :)









Nu ska jag pussa lite på min man, sen sova ^^ upp 5 imorn och väcka mannen. Natti på er :)

Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: hej hej.

kul att du vill beställa biljett till galan. Om du kikar in på min blogg finns nu en tydlig förklaring hur man beställer. Priset för biljetten är 250:-.



Grattis till bebben i magen :)

2011-02-06 @ 13:39:22
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0