en dröm..

Inatt hade jag en såndär skum graviditetsdröm igen. Jag undrar om det är ett sätt för kroppen att "förbereda" sig på vad som kommer att hända! Jag drömde nämligen att slemproppen gick. det var GROSS, och jag förstår inte hur man så jävla tydligt kan känna hur det känns i drömmen! Helt plötsligt var det blött i trosorna, och självklart hade jag ljusgråa mjukisbyxor på mig, så det syntes ju. När jag gick på toaletten så (host, ursäkta mig nu) var det som att det låg ett sprucket ägg i trosorna! en sån vörsting flytning!! jag var lika långt gången som nu och blev skit orolig. Vi ringde till förlossningen och fick komma in.. Tyvärr vaknade jag då av ett vanligt nattligt toalettbesök! :) Men så var det! hoppas dock att jag slipper att hela proppen släpper på samma gång. Den får gärna komma i omgångar, och typ på en helg eller nåt, så man slipper vara i skolan!

30 fulla veckor idag btw! Nu är vi i vecka 31 :D 70 dagar kvar till BF!!!

Kommentarer
Postat av: katta

För mig kom de bara när jag pissade, när jag torkade mig så märktes de, men de kom inte annars :)

2011-02-09 @ 08:19:03

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0