censur

ja, alltså. Detta inlägg är inte till så mycket nytta egentligen, kanske kan ses mer som ett "test" :) 
Det hände en rätt intressant sak i klassrummet för ett par dagar sen.. Våran lärare tog upp klassens såkallade problem. För mig och de flesta har det väl varit ett problem såpass länge att ingen längre bryr sig. Det är så det ska vara. Och vad är det då? jo. Vi tycker helt enkelt inte om varandra.

det sas väldigt mycket intressant tycker jag, och jag satt bakåtlutad och nästan njöt, då jag (enligt mig själv) förstod vart de flesta åsikter siktades mot.. 

Jag önskar att man faktiskt kunde lösenordsskydda bloggen för vissa "användare".. Men det går ju inte. Det går heller inte att göra det för vissa ip-adresser, vilket skulle vara onödigt då människorna man försöker undvika lätt skulle kunna läsa bloggen på andra datorer... ja. Jag får helt enkelt tygla mig själv fram till studenten. Men det har ju gått bra hittills.. Tyvärr är ju det här ett "lilleruds-fenomen". Må det leva vidare! Man har inte gått på lillerud förns man varit med om ett sånt här fenomen ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson , ofc!

Du är stark Erika!

2011-02-05 @ 22:00:06

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0