barnmoskebesök nr 5

okej! nu när jag lugnat ner mig lite så ska jag försöka förklara lite mer ingående ^^
min nya barnmorska heter Mia, och är somsagt jätte bra! :) tycker nästan bättre om henne än min förra! och det är ju bara positivt!!

Hon förklarar allt hon gör jätte bra! och det första hon sa när vi kom in var "ooooj, vilken liten söt kula du har där!!" hehe, det ger ju alltid credz ;) 

SF: 27 (sist 24, men det är ju en annan som mäter, men hon tyckte dom mätte ganska lika)
Hjärtslag: 140
Blodtryck: 105/150 nåt om jag inte minns fel! det såg jätte bra ut iallafall :)

blodproverna såg också jätte bra ut! :D Kan inte vara mer än nöjd! Nästa besök är om 3 veckor, den 25 februari, och efter det kommer vi att ses varannan vecka ända fram tills att bebis kikar ut! Dom hade inte börjat med sina föräldragrupper än, men vi har ju redan gått den så vi behövde inte. MEN dom har även en liten speciell "pappagrupp" under dessa föräldrautbildningar, och vi skulle bli kallade dit. Vi får se om mickis vill gå. Jag hoppas det, men är inte säker.

Är riktigt nöjd med nya barnmorskan! :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0