barnmorskebesök nr 6!

idag har vi varit hos barnmorskan! :) allt såg verkligen jätte fint ut ^^


SF: 30,5  (sist 27)
hjärtljud: i genomsnitt 135, men allt mellan 125-155 :P haha, lill*n bråkade lite <3
blodtryck: 105/55 :)

jag frågade om den stora hjärtljudsskillnaden, och hon sa att det berodde på att bebisen flyttade på sig och då gick pulsen upp och när den slappnade av gick pulsen ner. Vi hade verkligen en pigg liten rackare! :) som vanligt sparkade den massor när vi skulle lyssna! mysiga lillen :) 

en remiss är också skickad till UL, så vi får se när vi får tid! :) en storleksmätning ska vi göra!

kan egentligen inte förstå vilken jävla drömgraviditet jag haft :S och ändå klagar jag ibland på den! inte rättvist om jag får säga det själv! Jag har inte haft några som helst problem, över huvud taget! börjar bara bli tungt nu, men det är ju fullkomligt normalt! 
Nästa tid har vi fått den 11 mars klockan 15.00 :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0