alla hjärtans dag

Idag är det faktiskt alla hjärtans dag! den 14e februari! En dag många längtar till, en dag många också fruktar. Rädslan för att vara själv osv..

För mig är alla hjärtansdag inte alls någon speciell dag, fast jag har en älskling att fira den med. Jag ska laga lite festligare mat idag, och sen äter vi nog glass till efterrätt, men inget mer än så :) Hade självklart varit mysigt att gå på bio eller något sånt, men varken jag eller M är ledsen för "vårat" sätt att fira det på :P vi älskar ju varandra varje dag, hur mycketsom helst, varför överdriva en dag bara för att säljarna ska utnytja konsumentera? 
Jag älskar min mikael fransson, fast han inte köper blommor och kort till mig idag! <3

inget nytt annars faktiskt.. Fick såndär extrem mensvärkliknande smärta idag igen, kändes verkligen inte helt okej! hade smått sammandragningar samtidigt, men detta berodde på hääärliga gaser i tarmarna och min nödhet att få använda en toalett, märkte jag när jag kom hem! haha. Nu mår jag myyycket bättre! 

Nu är det även bestämt att vi ska ha vår efterlängtade inflyttningsfest för familjen nu på lördag! det känns rätt trist o säga att det är för familjen, för inte en enda gång har MIN familj varit med :/ väldigt tråkigt.. men så är det ju tyvärr! hoppas det blir bättre någongång i framtiden :) vill ju gärna ha min mamma+man och pappa, bror i närheten också! 

såhär på alla hjärtans dag bjuder jag på en myyyyycket kärleksfull bild!



jag försöker detsutom sitta och vinna lite auktioner på tradera.. det går lite dåligt :( men hör av mig såfort jag vunnit!! :D

Kommentarer
Postat av: Lily

Kul med inflyttningsfest och visst vore det kul att komma men vi har ju inte ens blivit bjudna så hur vet du att vi inte KAN komma?? Jag jobbar inte på lördag och inte din far heller.... sååååå

2011-02-15 @ 08:57:40

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0