7 februari

tiden går rätt snabbt. Jag refererar inte till graviditeten nu, utan att vi faktiskt är en vecka inne i februari redan! Jag fyller år om knappt en månad (6 mars) och om knappt en månad är det Babyshower också som förövrigt kommer bli SJUKT grym tack vare min käre mor ;) och efter babyshower är det knappt en månad kvar till BF :(
Den ledsna gubben är för att jag är rädd. Helt jävla livrädd!!! Och det finns ju inte direkt någon återvändo, för UT ska lille bebisen! ut ska den. Det är försent för att "ångra" det hela också! haha. Inte för att jag någonsin kommer att ångra det beslut vi tog, men kan ni ens förstå hur skrämmande det hela är? Inte bara för att det kommer att göra SJUUUUUKT ont, utan att det faktiskt kommer att komma en helt sprojlans ny människa till världen, hem till oss som vi helt plötsligt ska ta hand om, alldeles själv! Kommer vi att klara av det här? många säger att "om det är några som klarar det, så är det ni!" vilket känns skönt att höra, men ändå!

kan ju avsluta detta inlägget med dagens skönaste kommentar av min lärare Lars Rynnel "sen kommer du bli med på tv, det blir alla unga mammor!!" haha :D han är så fräsig :P Men tv blir jag nog inte med på. Eller jo, om någon filmar oss med bebisen och spelar upp hemma på sin egna tv ;)

här kommer detsutom en jääääätte fin bild på mina bästa <3


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja födde min dotter den 30/11 2010 o ja får faktiskt säga att de gjorde inte så ont som man tror. o all smärta går faktiskt bort när dom väl är ute, ja asså de gjorde sjukt ont o bli sydd, men de går faktiskt över väldigt snabbt. typ tänk dig att du har in fingrarna i munnen o drar åt varsitt håll, så de spänner i munnen, så känns de när den lille ska ut, fast där nere då ;) o ryggbedövning hjälper faktiskt, all min värk smärta försvann o när den väl släppte var de dax att föda lilla maija :) men ställ in dig på att de kommer göra ont så in i helskotta, så kommer du tycka att de inte var så farligt sen haha lycka till :)

2011-02-07 @ 21:27:58
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 40

Vad roligt med en babyshower!

2011-02-08 @ 14:33:08
URL: http://hejtina.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0