2 februari

idag är det alltså den andra februari, vilket faktiskt innebär att min bästaaaa barndomskompis Jenny Pesonen fyller hela 21 år! Börjar ju bli särring va ;)
Tänk vilka minnen vi har! Vi träffade varandra för första gången när jag varungefär 3 år.. kanske? något sånt. Idag fyller hon 21 år, och jag fyller 19 i mars :) rätt otroligt! Oh huy vilka hyss vi har haft för oss :D klätt ut oss till zigenartanter och knackat dörr :P haha. Listan skulle verkligen bli SUPERlång om jag skrev ner den, tro mig, vi har gjort det ;)

skittrist att vi inte syns så ofta längre :( eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Sist jag träffade Jenny var nån vecka innan jag plussade på stickan. För jag kommer ihåg hur ont jag hade i brösten när jag var där, och frågade hela tiden om hon tyckte att jag skulle köpa mig ett test! Men snart ska vi ses igen :D hon får sommarlov i maj, och sjävlklart måste hon hälsa på sitt gudbarn! :D

GRATTIS TJEJEN, DU ÄR BÄST <3

Annars har dagen varit rätt så rolig faktiskt :) jag har haft med mig tanja till skolan, vilket har gått SKIT bra. Hon åkte buss för första gången och det gick också jätte bra :) har inte så mycket mer att säga.. Bebisdagen har varit som vanligt, mysiga sparkar hit och dit :)

Kommentarer
Postat av: Pesalainen

ÅÅÅH!

söta älskade tuss. Vad fin du är, jag blir varm i hjärtat, snart ses vi. Jag lovar! <3

2011-02-02 @ 20:37:13

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0