Städning

Tja bloggen! Idag har jag städat sovrummet (vi städade resten av huset igår)! Imorgon ska vi dammsuga hela huset en gång till sen drar vi till kusten på torsdag morgon med alla Mikaela syskon och deras barn :) nu sitter jag bara ner, dricker kaffe och ska slänga ihop ett litet bildkollage på oliver som jag sen ska skicka till min farmor i Finland :) Runt halv två kommer Äwa också, jag ska följa med henne till Grums och hämta husvagnen dom ska ha på kusten! :) hörs sen kanske! Pusssss. Bre! Igår höll ollie i sin flaska själv och styrde den till munnen! Visserligen bara nån sekund men ändå ^^ min prins

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0