nya designen

ad tycks!? :D tryck F5 tills den kommer upp om ni inte ser den :) en iphone, en kaffekopp, tidning. Blir det mer likt mig!? näe. Jag personligen tycker designen är SKITsnygg!! en liten grej bara, skulle vilja ha in en bild på mig och oliver, eller bara oliver I iphonen, men måste ha photoshop då så jag får snällt vänta tills jag hälsar på mamma igen :)

whops! låter som att ollie har vaknat :) ta hand om er!

PS. Idag för ett år sen plussade vi! För ett år sen fick vi reda på att min största skatt skulle komma till oss. En underbar dag! <3


min lilla ollie, nästan 18 veckor i magen!


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0