Long time no see

Hej på er! Nu har jag verkligen ingen ursäkt.. Long time no see helt enkelt. Jag har varit lat, och känner att det är värdelöst att inte kunna lägga upp bilder via mobilen :s och då tänker väl ni att "sätt dig vid datorn då!!" men det är lättare sagt än gjort om ni nu visste hur mitt internet läge ligger till. Det är fullkomligt värdelöst! Det lägger av så fort man ska göra något! Kan inte ens uppdatera iphonen utan att det lägger av :s måste fixa det där.. Aya. Lite har ju hänt sen sist iallafall! Vi har varit på semester på västkusten, väldigt dåligt väder. Vi blev matförgiftade också, jag Mikael och samuel! Vi grillade lax! Som hade varit upptinad förlänger antagligen. "lyckligtvis" var det bara JAG som kräktes. Gick och la mig som vanligt och vaknade runt fyra på morgonen och fick kasta mig utanför dörren!! Väldigt otrevligt. Ollie skrattar som bara den på dagarna, min lilla gosepôjk ;) jag ska väl försöka blogga bättre! Försöka få bukt på datorn också, kan försöka klorn eftersom Mikael är hemma, han kan ta ollie lite.. Varför döpte vi honom inte bara till ollie grå första början? Haha. Säger sällan oliver längre! Nu ska jag Nanna mina vänner! Hoppas det finns ett fåtal som fortfarande läser :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0