Kristen stewart

Jag satt o tänkte lite.. På det här med att få barn när man är väldigt ung, som jag. Som mina vänner katta, lina, Sophie och alla andra. Är det så fel som folk säger? Många gör valet att bli förälder ung, många vill ha barn tidigt. Varför? Min anledning är att det kommer bli så roligt när ollie blir stor, för då är jag fortfarande relativt ung oh orkar med! Det gör väl äldre föräldmrar också, men ni förstår hur jag menar? Och för nån vecka sen såg jag en intervju med kristen stewart (Bella swan, twilight saga) där hon pratar om renesmees födelse i breaking dawn och hur Bellas liv förändras drastiskt. Jag minns speciellt en mening hon sa. Hon sa nåt i stil med "Bellas becoming a Very young parent, at the age of 18. Thats.. I mean, no one should have to go through that" typ. Nåt sånt. Och why the hell not?!?? Alla har visserligen sina egna åsikter, och hon har sin karriär. Men det var inte direkt rätt formulerat av henne. Fy skäms kStew.


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0