godmorgon!

tja allihopa! nu sitter jag på datorn igen :) Jag har precis käkat frukost och ollie har somnat i babysittern. Jag ÄLSKAR min babysitter, bästa uppfinningen EVER!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, är väldigt trött. Mikael jobbar idag IGEN (dom tröskar) så... blir inte så mycket gjort idag för min del, vädret sviker lite idag också..

Om ca 2 veckor är det dags för ungmammagalan 2011 :D ska bli så jävla roligt! Men jag är nog lite nervös för att träffa massa nya människor, haha. Fast vissa av er kanske läser  bloggen??
Jag vet iallafall 2 stycken som jag kommer att träffa där! skönt med lite ansikten man känner igen!
Det som nog gör mig mest nervös är att jag är så jävla liten. så grymt jävla skitliten att jag tror inte folk förstår hur liten jag är, hahah! Nej, jag är inte dvärg. Men jag är väldigt väldigt liten, 152 cm bara - så ni kan förbereda er.

nu ska jag försöka leta efter en APP som stödjer blogg.se ELLER så tror jag att jag skaffar en ny bloggdomän helt enkelt. Trist, eftersom alla mina inlägg finns här, men et kanske går att ordna??


min lilla goding med sin speldosa (två kossor som snurrar runt) som han fått av gammelmorfar och karin! :)



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0