1 aug 2011

Tjena hejsan! Vad gör ni alla? Jag kollar på tv i det fina vädret medans oliver tar en tupplur! Inte mkt som händer idag! I förrigår var vi och hälsade på min mamma, det blev tårta osv eftersom hennes man fyllde år förra veckan! Ollie hade inte träffat sin mormor på typ en månad så det var kul! Hoppas vi ses snart igen! Jobbigt när familjen bor så långt bort, vi träffar ju mest Mikaels familj! Efter det hälsade vi på ollies morfar och hans nya tjej i hans stuga, vi blev där lite längre än vad vi planerade! Åkte hem typ halv tio! Men jag träffar inte släkten så ofta så jag vill gärna utnyttja tillfällena :) han har träffat en riktigt bra tjej nu också som är jätte trevlig!! Och pappa vill gärna träffa ollie tror jag, fast han säger det inte rakt ut ;) Mer idag då? Jag har gett ollie lite smakportion, det var gott tror jag! Haha, morot och potatis puré :) han flyttar föremål mellan händerna och igår skrattade han för första gången!!!! Haha, jag trodde jag själv skulle dö av skratt! Det var så himla roligt och jag blev så glad! Det var när vi badade igårkväll hah! Han är då himla go, det bästa dom finns <3 loggar in på datorn senare så jag får upp lite bilder :) pusssss!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0