www.magtest.se

hahaha. Jani. Detta gjorde jag mest för skojs skull eftersom jag har ett förflutet (som ändå är nuet, men dolt) med magproblem!
Jag fick mig ett gott skratt! Här ska ni få se varför, eller ja. Första gången jag skrattade:


hahah! okej, nästa grej då. Jag svarade "ja" på denna frågan då jag faktiskt måste fisa många gånger per dag hahah. Bebisen trycker så fint på tarmarna! och i slutet när "resultatet" kom, eller ja, sammanställningen så stod det:
* du upplever att du måste fisa många gånger per dag
HAHAHA <3 i love it! Sjukt dålig humor, men. Ja jag tyckte det var jätte roligt :) varför skriver dom "fisa" ? heter det typ inte "släppa gaser" eller nåt?? x)

dock ett test att rekommendera för er med magproblem! lite sådär diskret också när man sitter själv framför datorn :)
http://www.magtest.se/

Kommentarer
Postat av: Alexandra1

Haha! Jag gjorde också det där testet och fick mig ett gott skratt när jag såg frågan! Klart att man behöver fisa flera ggr/dag! Skulle jag hålla mig skulle jag snart vara uppe och sväva i det blå som en gasfylld ballong.. ;)

2011-04-24 @ 21:25:49

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0