vart tog våren vägen?

jag tyckte nyheterna lovade fint väder i helgen, eller? detta kan inte stämma! det är ju mulet ute, och dimma.. ÖVERALLT! så sjukt tråkigt :(
Just nu sitter jag och tittar på barnkanalen medans jag väntar på att mickis ska komma hem... vi ska dra en sväng till ÖB! där finns två måsten (för min del): frisörsax & hårfärg! Mikael (och christian) ska köpa saker till deras trädgårdsland ;)

imorse (5 på morgonen) efter att jag varit på toaletten och mikaels mobil hade ringt ett par gånger hade jag svårt att somna om.. så jag bara låg och tänkte och tänkte och tänkte.. Jag tänker på att jag tex måste klippa mikael innan bebisen kommer, för det kommer det varken finnas ork eller lust för sen. Så det måste vi ta tag i!

Vi har suttit och diskuterat om plottisen också! Båda är ju sjukt sugna, vi måste bara lösa ekonomin på nåt vis! framtiden får väl bestämma antar jag! Vore roligt för tanja att ha en kompis i sin storlek också :)

nu tycker jag detsutom att bebis får ta och komma! Nu orkar jag inte mer, har ont i höfterna och bara... bläää på allt! ni som varit med om det vet ju hur tungt det är dom sista veckorna!
poss och kram på er! ska försöka ta lite magbilder sen också, se om magen sjunkit!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0