våran dag

ja, tänkte att jag måste slänga upp ett inlägg för att slänga upp bilderna jag vill visa x)
dagen har ju bestått av att jag har varit hemma och mikael har varit på kurs på hushållningssällskapet :) 
när han kom hem åkte vi och hämtade vagnen, sen åkte jag med honom i traktorn igen när han skulle plöja klart vändtegen! det tog typ 30 minuter, så det blev inte som igår. Igår var mina smalben lika feta som mina lår eftersom jag bara suttit och svällt i flera timmar, utan stödstrumpor detsutom!!! hemskt var det verkligen :( Men idag gick det bättre!


inte direkt nåt fint väder men ungefär såhär ser det ut vanligtvis, förutom att fågelflocken är tre gånger så stor!


suddig bild :( men feta magen i traktorn! nu får du bannemej kika ut ^^

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0