vår tur snart? OCH nya lakan.

kan det inte bli vår tur att få bebis snart??? snälla! :(
Jag har börjat må illa igen när jag är i närheten av mat och jag har börjat få finnar, småplitar >.<
det kanske är ett tecken?
häromdagen (ursäkta onödig fakta) vaknade jag med världens flytning också, undrar om det var en del av slemmisen, dock var den inte blodblandad så jag vet inte.

Det är bättre att förbereda sig på det värsta = gå över tiden med ca 2 veckor.
Det är jätte gulligt att du trivs så bra inne i mammas mage, men vi skulle ha så mycket roligare tillsammans om du bestämde dig för att ligga utanpå istället ^^ <3 Det gör detsutom ont när du sparkar rakt ut...

Har bäddat rent i sängen nu också, så vi slipper tänka på det dom dagarna bebis kommer hem, om vi nu inte går över tiden med 2 veckor -.-' Köpte nya lakan igår, fina tycker jag! lite lantliga sådär, passar bra hemma hos oss! 79.- st på konsum bergvik, eller konsum stormarknad kanske det heter?



HOLY FUCK VI HAR EN HUMLA INOMHUS!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0