rubrik

tyvärr så är jag så o-påhittig ikväll. Jag har helt enkelt slut på idéer! nu är klockan tio, vi har precis kollat på "en unge i minuten" :) japp, jag skrev VI ;)

kan inte fatta att jag själv inom en väldigt snar framtid ska ligga och krysta ut en liten människa! SICK, haha. Men det kommer bli bäst! Jag är nog mest rädd för mikaels skull :) pojken ska ju bli pappa! <3

Idag har jag haft en effektiv dag! pysslat med besättningsstudien hela dagen i skolan idag, PLUS skrivit på skräcknovellen! När jag kom hem fortsatte jag med besättningsstudien och hoppas att NÄSTAN bli klar imorgon! :) så jag kan ägna mig lite åt resten som jag har kvar! typ ett debattinlägg o lite så..  Just nu innan jag går och lägger mig måste jag maila lite grejer så att jag kan få in det i skoldatorn istället.. Jag äger ju ingen USB -.-
Sen ska vi gå och lägga oss :D <3 så skönt ska det bli! imorgon kanske bjuder på ett studiebesök, vi får se.

och ja, jag "driver" ju en mammablogg. Men just nu händer det inte så mycket i det blivande mammalivet. Jag bara väntar på att bebisen ska komma lixom ._. nästa grej blir väl nästa barnmorskebesök antar jag.. sen en slemmis om man har tur, vattenavgång.. Det börjar närma sig nu!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kan inte du berätta lite om när du fick reda på att du var gravid, om du kommer ihåg när och hur du reagerade och så? Vet inte om du skrivit om detta innan, men hade varit roligt att läsa! :)

2011-04-05 @ 09:05:39

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0