plugga ända in i slutet!

Jag vill börja med att tacka Angelica och Milja för den SUPERGULLIGA kommentaren! :D tack så hemskt mycket :) det värmer!

Jag sitter fortfarande i skolan, såklart. Vecka 38+1 och jag är i skolan! Jag känner mig lite grym faktiskt, med tanke på hur jobbigt jag börjar tycka att detta är! Nu är klockan halv 3, och hjärtat är väl här om kanske en timme och hämtar mig! Då åker vi nog direkt till affären och handlar lite inför vår grillning, vi har ju sån himla tur med vädret idag också, störtskönt!

Idag har jag redovisat min besättningsstudie, det gick bra tyckte jag. Är ju redan godkänd och får inte mer än så(med tanke på omständigheterna), så jag är så nöjd man kan bli :)

Nåt som jag lääängtar efter kan jag lova äääääär. Att i förrigår beställde jag glass :D som ni kanske är medvetna om så måste alla tredjeringare på gymnasiet ha ett projektarbete! Man har även chans att öppna ett UF-företag! Ett par tjejer på min skola öppna ett sådant uf, som heter Ammilinas glass! Ammi och evelinas glass (; dom gör hemmagjord glass med önskade smaker! Jag har beställt vaniljglass med krossad turkisk peppar i, SÅÅÅÅ GOTT! Ska hämta min beställning ikväll på 0,5 L :) kostar endast 40 kronor! ska bli supergott!


ammilinas finns på facebook!
http://www.facebook.com/group.php?gid=132412013453417


Kommentarer
Postat av: Angel.L92 Mamma till Milja!

Var så lite så :) Inte långt kvar till bebis nu så kämpa på :) :D

2011-04-08 @ 10:24:38

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0