plottis

godkväller bloggen! idag har det verkligen varit en totalt slapp och ovärd dag! fick efter ett tag äntligen arslet ur vagnen och gjorde klart min genetikuppgift. Eller ja, har två uppgifter kvar, ska göra korsningsscheman men det suger jag på, behöver hjälp!!


Har precis ringt på plottisvalpar :) eller Plott-hunds valpar som det så fint heter! En jättefin jaktras som främst jagar björn, lodjur och vildsvin! jag och mickis ska fundera en låååång stund innan vi bestämmer oss! Hittade dock den bästa kenneln ever. Den ÄNDA kenneln som har plott registrerade hos SKK! då har man inte så många andra uppfödare att välja mellan om man ska ha en plott, tycker jag. Självklart ska hunden vara reggad om den är renrasig!
valparna beräknas 25 april och är alltså leveransklara i slutet på juni!


bilden är tagen från den aktuella kennelns hemsida: www.jaktlivets.se

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0