nya hårfärgen

ja, jag färgade ju håret häromdagen! eller snarare MIKAEL färgade håret på mig :D han är så duktig!! inbakade flätor gör han också <3


Ursäkta dålig bild, men det här färgen använde jag! Färgen hette Chocolate! Det är såndära tio minuters färg! Vilket jag är jääävligt glad över, för fifan vad färgen sved och kliade i huvudet på mig! haha


Här är resultatet! rätt nöjd om jag får säga det själv! Jag passar inte i ljust hår, det har många konstaterat! Dock hade jag sån utväxt förut för att jag ville spara på håret! Men nu är det mörkbrunt, egentligen ljusare än på bilden, men så äre (; nu kan bebis komma, för nu kommer jag inte se ALLTFÖR anskrämlig ut på förlossningsbilderna!

Kommentarer
Postat av: alfamamma

Himla snyggt blev det. Men vad smidigt att den bara skulle vara inne i tio minuter!

2011-04-07 @ 13:46:50
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca mamma till en pojk :)

Man ska inte färga håret under en graviditet!

http://www.tv4.se/1.2136972/2011/05/13/hoga_kemikaliehalter_efter_harfargning

2011-05-26 @ 16:53:14

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0