mammaledig :D

tja bloggen! Idag har jag gjort min sista dag i skolan, känns jätte skönt!!! Fick ett prov avklarat och lämnat in etikuppgiften! nu har jag tre saker kvar har jag för mig, fast genetiken är ju klar, bara korsningsschema kvar!

Idag har varit en rätt okej dag! Vi kom hem tidigt :) mikael gjorde nationella, sen åkte han och fixade pass (han och hans klass åker till frankrike på studieresa den 18 maj, dom är borta i en vecka). När vi kom hem skulle han ut och plöja! snäll flickvän som jag är följer jag med, stackars tantis tanja alltså :( vi var ute till tio i 7, har precis bara lagat och ätit mat lixom ._.
Har detsutom varit AS pissnödig!!!!

nu sitter grabbarna och kollar på hockey i grannhuset, och jag sitter här. Men jag får skylla mig själv, eller ja. Jag vill dit, men jag vill inte lämna tanja ensam nåt mer idag.. Och där uppe finns det chips och annat gott, hmm :/ depp jag blev då! jaja, vi får väl se hur hockeyn slutar också. Blir det SM-guld för färjestad ikväll åker dom kanske in till stan.
Och mannen dricker öl, 3,5or.. Men ändå. Jag tycker det är grymt respektlöst.

från att ha varit glad över mammaledigheten blev jag helt plötsligt arg och deprimerad, typ.. as ledsen ._. fyfan. tack o hej.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0