kom igen nu då!

sitter hemma i soffan, min första dag som mammaledig, såklart utan unge! 5 dagar kvar till beräknad datum och jag blir helt totalt galen på att den inte verkar vilja ut FÖRE bf xD hur ska det gå för mig när jag går över tiden! sjukt dåligt antagligen. Jag kommer gråta och ha extremt tråkigt, och sen när det väl behagar att sätta igång kommer jag gråta och vara extremt rädd!

hmm.... inget har lixom hänt, sammandragningar typ. Sen får jag som molvärkar ibland, men man vet ju typ inte om det är bebisen som tränar eller om det är en fis på gång lixom ._. förvirrande... Inte ens en liten liten slemmis har gått! jag vet att alla förlossningar startar på olika sätt, men jag vill ha ett tecken på att det börjar snart! Jag siktar på att iallafall ha min bebis inom 2 veckor. Det är inte för liten breddgrad, haha!
Galen kommer jag bli :( uuuuusch!!! Kom nu lilla du!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas den kommer snart :) Och massa LYCKA TILL!

2011-04-15 @ 12:41:32
URL: http://erikaanderssons.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0