kanindags!

Nu närmar det sig ju påsk, vilket innebär kanindags överallt! Vi kom iväg till rusta, vilket jag uppskattar extremt mycket :) dom hade 2 chokladpåskharar för 10 kr :D så älskling köpte det till mig <3 jag ÄLSKAR chokladpåskharar och chokladtomtar, SÅ gott! kan äta hur många som helst...

Nu är det iallafall städat hemma, jag är nyduschad och sitter i soffan med mina små hjärtan :) eller ja, dom är rätt stora båda två egentligen! Jag har använt min ansiktsmask från H&M idag också! haha, med choklad! känns inte som att den direkt fungerade, men den luktade urgott iallafall! sorry att jag inte tog kort, men kameran är nerpackad i BBväskan ;) vi får INTE glömma den!!! som vi gjorde till vändningsförsöket, fy på oss!!

och påtal om kaniner då, så var vi ju i molkom igår, och där finns min kanin! Jag nämner honom inte så värst ofta.. kanske för att han inte är här hos mig.. Mikaels lillebror tar hand om honom åt mig, eftersom jag inte har någon bur åt honom här ännu!

Alejandro heter han :D han kommer från samuels första hona :) han är hälften lejonhuvad hälften hermelin! Min snygging (;




Tidig GLAD PÅSK på er :D

Kommentarer
Postat av: Angelika graviditetsvecka 40

Söt kanin :) Ja vi kommer allt så små påskbarn <3

2011-04-10 @ 21:37:23
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0