förhoppningsvis, Sista MVC besöket :)

tjaaaa! precis hemkommen från MVC! vårt sista besök hoppas vi på, barnmorskan ville inte se oss en gång till barnlösa :P haha.

SF: 36,5 (1,5 cm plus!!!!!)
hjärtljud: 135 slag/min
blodtryck: 100/55

bebis är äntligen FIXERAD!! :) i journalen står det såhär:
R - R - Ru/F - F  , bm tyckte vår bebis var ett praktexemplar, hehe!

Idag hade hon en lärling där också, så dom kände och klämde lite extra mycket :) inte mig emot! det är så roligt när bebis rör sig när hon lyssnar på hjärtljuden också, haha. jag kan inte låta bli att börja skratta <3
Vi bokade in ett nytt möte den 3 maj (!!!) och vi hoppas på att inte träffas då :P iallafall inte utan bebis, haha!

Den 2a maj ska vi ju detsutom till Nordens Ark med klassen vafan :o måste ju med dit, måste få bebis nu så man orkar komma igen tills dess!!!

en hemskt sak idag... Jag ställde mig på vågen och väde 63 kilo. Vet ni hur mycket det är? det  NITTON (19) jävla kilon!!!! bm trodde dock att det mesta var vatten för hon kunde inte se på mig vart dessa 19 kilon skulle satt sig, förutom magen då. Men blää, fan... 19 kilo. Näe fyfan. Bort ska dom, allihopa!!!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0