en vecka över tiden! v. 41+0

oj herregud! Detta trodde jag faktiskt aldrig, inte ens i mina vildaste drömmar! Jag har gått över tiden med 7 dagar, idag är jag alltså i vecka 41+0! helt otroligt.. Och inte en enda känning! inte alls coolt tycker jag!

dagen ska iallafall spenderas i england, eller ja. Ängland! Mikaels barndomsgård! Jag ska dit med mikaels syster, det blir grillning med rebecka+familj, elin+familj, samuel och svärfar! Det ska bli riktigt skönt att komma hemmifrån ett par timmar, tänka på annat! :)

lite annat smått och gott:
* Jag och Mikael har bestämt oss för att använda den "vanliga" stavningen för vårt valda namn om vi får en liten flicka. Det blir alltså en Amy, inte aimee :) För hennes egna och vår skull egentligen. Folk förstår inte riktigt vad det är för namn vi menar när man skriver "aimee". nej, inte ajme, eijmy. ah, ni fattar? PLUS, att vår dotter (om det nu blir det) kommer lära sig att stava sitt namn mycket fortare än alla andra barnen = vår dotter kommer vara bättre än alla andra! :D

* Jag är helt övertygad om att liten kommer i maj, och det kommer vara en 3000 grammare!

Ni får ursäkta att bloggen ser rätt tråkig ut just nu, vit bakgrund och så. Jag tar tag i det där en annan dag. Jag har tidigare använt mig av bakgrunden från thecutestblogontheblock.com, vilket jag numera inte rekommenderar då man inte kunde komma in på bloggen eftersom det ansågs finnas massa virus, just från thecutestblogontheblock.com! Nu vill jag bara ta en paus från allt som har med blogdesign att göra!

Kommentarer
Postat av: Linh

Hej! Det var bra att ni valde att stava namnet sådär. Det är ett fint namn. Jag gillar att följa din blogg :). Jag undrar om du behöver köpa kläder av ekologisk bomull till barnen för bra pris? Jag har en hemsida som du kan kolla på om du vill.



http://bratrojorbyme.spreadshirt.se/



Mvh Linh

2011-04-27 @ 16:25:18

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0