bristningarna

tänkte slänga in ett sånt här tragiskt inlägg. Vet inte om jag egentligen vill visa bilden, men det är lika bra! Det är som många säger, man ska inte skämmas eftersom det är beviset på det stora man gått igenom och på sin lilla älskling som snart är här! även om det ser bedrövligt ut och gör mig riktigt depp emellanåt >.<

vill även tacka för alla fina kommentarer jag fick i mitt förra inlägg, det uppskattas verkligen, underbara är ni!

På bilden ser ni iallafall mitt stora dilemma.. Jag vet några som kommer att tappa hakan, haha. Men det mycket min kropp har fått offra, för att komma såhär långt:


här ser ni också min tatuering! ena stjärtfenan där är helt miffad som ni ser.. -.-
Jag skäms nu när jag lägger upp den här bilden, men som ni ser är det många små bristningar istället för få men breda, så har jag tur försvinner dom rätt bra.. Bristnignar på höften också, även ena skinkan.

Nu får pyret där inne kika ut faktiskt! bilden är tagen vecka 40+5

Kommentarer
Postat av: Madde

förstår dig såå väl, min mage såg EXAKT likadan ut! de e nu 4 månader sen ja födde min prinsessa, o ja bryr mig mindre för varje dag som går om bristningarna, eller kärleksmärkena som jag kallar dom ;)

2011-04-25 @ 21:55:56

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0