bra och dålig dag

ojoj! idag har vi haft såndär ta-igen-dag. Jag har tagit igen mig, men inte "läxorna". Det får jag väl ta sen, just nu vill jag bara vara fit for förlossning! Dagen har varit jätte lugn och skön här hemma.. förutom när mikael kom hem och berättade att mannen från macken ringde och påminde oss att hämta ut barnvagnen, för den tar sån himla plats där borta på deras lager ._.
då blev jag SKIT arg. Och nervös, och ledsen och besviken! Jag har nämligen försökt att få tag i min pappa i en vecka typ, eftersom han ska sätta över pengar till mig för han och morsan. Vagnen är en present förstår ni!

sen så har det varit lite problem med hur vi ska få fram pengar från annat håll....

Men nu är det såhär, att efter många om och men fick vi tag på min pappa, och han är BÄST I HELASTE JÄVLA VÄRLDEN PWNAR ALLAS FARSOR, för han sätter in hela summan för vagnen åt oss! <3 sen får vi göra upp vilka som är skyldig honom hur mkt pengar osv i slutet av månaden :) min bästa pappa! nu kan jag äntligen slappna av igen, pfjuh! Har även ett paket och hämta ut på konsum, min mormor har skickat ett täcke till vagnen med tillhörande påslakan ^^ så nu längtar jag verkligen efter att vagnen ska komma hem så jag får börja bädda! 

tyvärr köpte jag en godispåse när vi var och handlade för jag var så arg, jag har suttit och tröstätit, så nu känner jag mig as fet. som bobbafet från star warz, fast i min egna soffa. Känns inte alls bra. 


där är vår vagn! :D sittdel kommer med! äntligen!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0