BF + 6

tiden går så himla långsamt må jag lova!!

tänker inte säga så mkt mer om det där, ni vet hur jag känner. Det är sjukt jobbigt! funderar på att ringa förlossningen som min mamma sa, och fråga om dom typ vill kolla så att allt är okej, eftersom jag inte har tid hos barnmorskan förns 3e maj!!

nåt jag tänker ta upp idag är att jag upptäckt en sak med bloggen! varför har ingen sagt nåt för :( 
på förstasidan ser ju allting jätte bra ut! däremot när man ska välja en kategori eller läsa/skriva kommentarer så ser allt helt annorlunda upp! Det kommer upp en ful bakgrund som är typ rosa och pytteliten!? näe, detta måste jag få hjälp med! 

förövrigt händer inte mycket alls... klockan är ju bara halv tio! Mikael tar sovmorgon idag, det behöver han verkligen! Han körde 16 timmar igår! 

har molande mensvärk... men har ju haft det ett par dagar -.-' nu struntar jag faktiskt i att Anders och Carro (mikaels bror o min syster) fyller år idag (GRATTIIIIISSSSS!!). nu får du faktiskt ta o komma ut!! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det sätter igång snart! Vet hur jobbigt det är, gick över 16 dagar själv.

2011-04-26 @ 09:43:53

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0