BF + 4

godagens alla mina fina läsare! idag har jag iallafall inte vaknat på något dåligt humör. nejnej. Inatt har jag varit uppe och kissat hela TRE gånger (kan det vara ett tecken?? Lina var på toa fler gånger än vanligt innan det satte igång!) och jag har legat vaken sen ungefär 4 till halv 7 av förvärkar. Jag trodde verkligen att "YES NU JÄVLAR!!" men näe. Det la ju såklart av! 

Men nu såhär lite senare på förmiddagen känner jag menssmärta som kommer och går. riktig såndär som känns att "nu kommer mensen", förstår ni? som det känns precis innan man börjar blöda? riktigt molande! hoppas verkligen det är vår tur nu!! jag orkar inte vänta längre, och för varje dag som går mister jag en arbetsdag med hästen när han väl kommer hit! en läkedag för mycket blir det! (är jag knäpp som tänker så? HAHA).

Jag säger som jag sa igår: Jag vill ha min belöning nu, så jag kan få se att detta faktiskt var värt det! denna stora tjocka mage, det dåliga självförtroendet, allt vatten i kroppen osv osv. 

kom nu liten! vi vill så gärna ha dig hos oss nuuuu <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0