BF + 3

vi är inne på tredje dagen! jaa.. som vanligt har jag jätte ont i bäckenet när jag ska upp ur sängen och jag har ett tryck nedåt, och jag har jätte ont i lederna i mina fingrar. Men som sagt - som vanligt! Inget konstigt med det... 

kan det inte bli bebis snaaaart??

Igår jobbade mikael hela dagen men jag åkte ju på födelsedagskalas :D det var supertrevligt! vi firade mikaels äldsta bror anders som bjöd på grillat (hans egengjorda biffar var SKITgoda!!), tårta och glass!! tyvärr åt jag bara en tårtbit, för jag var så jävla mätt :( men jag tog ju med matlåda hem till mikael och då fick jag smaka några bitar till, haha! Det var en gräddtårta med hackad choklad på och jordgubbar :D godaste tårta jag ätit på länge!

vi får se vad jag ska göra för att fördröja tiden den här dagen då.. Jag fick inte åka med mikael i traktorn för det skulle praktikanten göra! det får väl bli nån promenad.. röja upp i köket och sen inget mer. Invänta värkar? ah, i min fantasi iallafall :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0