BF + 2

jag trodde aldrig tiden kunde gå såhär långsamt faktiskt?? Jag ställde klockan på 8 imorse (ska iväg halv 11) och när klockan ringde tröck jag på snooze.. Min snooze är på tio minuters intervaller, men snoozen ringde fan aldrig :O tiden gick och gick och gick och jag började fundera på om jag stängde av alarmet? :S
När jag skulle kolla mobilen om jag hade stängt av så såg jag att klockan bara var 08.06 ._. det kändes som att jag hade legat i iallafall 15 minuter?! 

men som min kompis sa igår, bebis kommer när den själv vill, det går inte att forsera det! Förutom om man blir igångsatt då. Menmen.. den kommer när den själv behagar, vilket gör mig lite irriterad då jag ganska ofta blir irriterad om jag inte får som jag vill (haha, vad illa det lät!).

Jag blir irriterad och ledsen och arg och besviken när jag tänker på att jag faktiskt är den sista av den grupp gravida vänner jag skaffat mig den senaste tiden. den SISTA, och den ENDA som gått över tiden.
Jag har lixom inget att göra heller känns det som :O det är städat, lakan är bytta, allt till bebis är bäddat och fixat.. 

nää, nu får jag sluta klaga, äta frukost en andra gång och sen börja göra mig iordning! Idag är det nämligen födelsedagskalajs för mikaels äldsta bror Anders :D tyvärr får jag åka dit utan mikael för hans chefer ville så gärna att han stannade hemma och jobbade idag.. Vårbruket har ju verkligen satt igång så arbetskraft behövs! Jag får glida med i farten med M's syster :) så förhoppningsvis går den här dagen inte alltför långsamt, när jag har nåt att göra ^^

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0