BF + 1

japp.. då är det på detta viset vi får börja räkna. Idag är det en dag över tiden, undrar hur många fler det blir?
Har inte direkt haft några känningar alls.. Fast jag har sammandragningar nu, hårda sammandragningar eller vad man ska säga.. kraftiga kanske? Men man ska inte låta sig luras...

Fick sms av min pappa idag ^^ som är i thailand:
P: är det klart snart?
Jag: vadå?
P: har jag blivit morfar än?
Jag: näfan, den vill inte ut än
P: okej.. har det inte gått över tiden?
Jag: jo, en dag....

lite roligt att han intresserar sig, haha! tråkigt bara att han inte är hemma.. vi får väl maila bilder eller nåt sånt! han kommer hem den 15 maj!


Kommentarer
Postat av: Ronja - 19år och Mamma :)

Jag gick över 5 dagar och det va de längsta dagarna i mitt liv! men när de väl startade så fattade man knappt vad som hände xD Men känner igen mig hur du har det :P

2011-04-21 @ 20:36:27
URL: http://tinkels.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0