barnvagnen :D

nu har vi ÄNTLIGEN fått hem barnvagnen och jag är SKITnöjd :D


Precis urplockad ur kartongen!


voila! :D love it! dock mycket snyggare utan det där skyddet som ligger över vagnen :P


vi fick ett litet "tack" också :) en body i storlek 60! :D jätte snällt!

Sen hämtade vi ju faktiskt ut paketet från mormor idag också ^^


Ett underlakan och påslakanset till vagnen! :D


täcke till vagnen :)


en liten "badhandske" till bebis ^^ eller ja, skrubbhandske, sen blir ankan som en teaterdocka, jätte söt! ^^ kommer nog uppskattas sen :)

Nu är jag sjukt superdupernöjd! :D lakanen ligger i tvättmaskinen och ska bara torka för att jag sen ska kunna bädda vagnen, sååå mysigt! nu är du verkligen välkommen när du vill, eller ja. Helst när mamma vill ^^

Kommentarer
Postat av: linda

hej.. ville bara säga att jag älskar barnvagnen och undrar vart du har köpt den??



Kram

2011-04-16 @ 22:23:55
URL: http://jerneskog.devote.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0